Aşteaptă încă puţin…

Aşteaptă doar puţin, nu mă tăia cât încă îmi cos aripile fragile,                                                       Doar puţin îndură-mi entuziasmul exagerat de zbor neînfrânat
Îndură-ţi foamea de ucideri, permite-mi în visări puerile
Să-mi exalt fiinţa, mult prea înlănţuită în acest controlat
Proces de conştiinţă, cu ale lui temeri şi închistări versatile
Aşteaptă încă puţin, sau mai mult, lasă-mă să zbor câteva mile
Depărtare de bariere şi efemerităţi, te rog, timp urât şi adorat…

Leave a Reply

