Prea multe semne de interogat (?)

Am pierdut şi caut
Un calorifer de uitare în care să-mi domolesc
Accesele de frig lăuntric, să pot proiecta din nou
Aspiraţii mortale.
Când nu mă doare efemeritatea goliciunii mele, plănuiesc
Scheme de realizări învelitoare.
Mi-a zgâriat oglinda un ecou
De voce tânjită, uitată. Oare
Există halouri ce-n decolorări de pânze nu se şterg?
Mă ascult, mă încerc. Să stau, să ezit, să merg, să alerg?
Prea multe semne de interogat.
Prea adânci rădăcinile
Pentru a le putea îndepărta tandru şi precaut
În trecutul ce le aparţine?
Incontrolabilul visat nu poate conţine
Compromisuri, ezitări, temeri. O denunţie
De euri certăreţe se înscrie în judecăţile-mi acute.
Riscurile împart prima şi ultima literă cu regretele.
Dacă spargi geamul şi împrăştii conţinutul
Te mai poţi feri de contaminări neaşteptate?
Am simţit poluarea, le-am absorbit otrăvurile.
Însă, dacă mă înec în chinuri toxice, înnăscutul
Control mă mai poate salva dintr-o certă securitate
A unei capsule etanşe în care mi-aş goli adâncurile…?

Leave a Reply

