Expuneri/Exposures

sea-nature-sky-sunset

M-am trezit înfăşurată într-un cocon,
O pânză gri de păianjen ţesută în ritm de fire
De praf în clepsidre.
Un susur de plâns gângurit. Un oblon
Verde, scorojit, o ramă
De unică fereastră în camera abandonată.
Aşchii zburând din el, o lamă
Scobind înăuntru-i o taină
De ghicit.
Instantaneu ropot de vânt,
Un leagăn cu tempo de clopot îngânând
Un refren ştiut şi uitat.
Mi-am pierdut şirul gândurilor,
M-am încurcat
În numărătoarea impară de arsuri
Marcate în materia cenuşie
Și în inima încă vie.
M-am dezvelit din straturi printre fisuri,
Am plutit dincolo de uşa decupată
În pereţii dărâmaţi.
Expuneri.
Coline şi văi de fiori alimentaţi sau amputaţi.

***

I woke up wrapped in a cocoon,
A grey spider web woven with pace of
Theads of dust falling in hourglasses.
A murmur of cooing cry. A shutter,
Green, shriveled, a frame
Of single window in the abandoned room.
Splinters flying from him, a blade
Hollowing inside a secret
To guess.
Instant burst of wind,
A swing with tempo of bell humming
A known and forgotten chorus.
I lost my string of thoughts,
I got tangled
In the odd count of burns
Marked in the gray matter
And the heart, still alive.
I unveiled myself from layers through fissures,
I floated beyond the door carved
In the dilapidated walls.
Exposures.
Hills and valleys of fed & amputated thrills.

P.S. Accuracy kept, utterly lost rhyme…never mind.

The photo’s source

Leave a Reply

